MIKA

2009-04-18
21:03:27

2008-04-18 ,ingen givande rubrik.
Hejsan.
Jag gick till min bror vid 18-tiden, dock var inte han hemma, men hans sambo/fästmö samt barnen var hemma. Micke var på kalas hos sin kompis som fyller 35 år. Efter att jag varit hos Katina och barnen så åkte vi till kalaset, och där var vi någon timme, och sedan skjutsade Katina och barnen hem mig och hunden, och sen åkte de hem för att barnen skulle sova. Klockan var trots allt halv nio. Nåväl.

Innan vi for till kalaset så var vi ute på gården med ungarna och en av hundarna, Rick. När Katina frågade honom på skoj om han ville följa med mig till Falun imorgon så blev han helt till sig, och puttade på mig och ville åka direkt. Han är söt den hunden. Funnits för mig sen jag var 5 år. Lille Buse. Ohwell. Ska allt ta med honom till Falun någongång, aldrig fel med sällskap.

Jag saknar dig Alex.. Kom till mig snart?

// Mika.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: