MIKA

2009-04-03
16:20:04

2009-04-03
Hejsan. Idag gick jag upp halv tio, gjorde iordning mig och gick till min gamla skola. där jag skulle möta Hansson.
Träffade två gamla klasskamrater också, Catrin och Andreas. Sen gick jag och Hansson till Annas Café där hon skulle äta en macka innan hon gick på bussen till sin pojkvän. På Annas Café träffade vi Lollo som vi pratade med en liten stund. Sen gick vi till busstationen, och Hansson gick på bussen. Jag gick tillbaka till skolan och träffade ytterligare ett par gamla klasskompisar, samt några från parallellklassen. Det var trevligt värre. Efter ett tag gick jag hem, jag och mamma åkte på soptippen, åkte runt på byn, och nu har jag precis ätit.

Vad som händer ikväll visar sig.

// Mika.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: