MIKA

2009-04-07
20:35:09

2009-04-07, slappt..
Ni anar inte hur skönt det är att bara sitta och ta det lugnt. Speciellt i en för stor t-shirt och för stora sidenkalsonger som min mamma köpte till mig för ett par år sen. Hon tyckte att jag skulle ha ett par "shorts" höhö, nej mamma, jag kommer inte gå ut i dessa hörrudu. Nåväl, dom är förjävla snygga iallafall. Homertryck och så står det "The last perfect man". Hm, jag är ingen man men iallafall. Poängen med det här inlägget är väl att det är så jäkla skönt att man kan sitta och slappa, se ut hur jävlig som helst, och ingen bryr sig.. Underbart skönt.. Inga krav på utseende i den här lägenheten inte. Varken när det är slappt eller inte. Nåväl.. Nu ska jag fortsätta kika på Äntligen Hemma, och länga till lördag.

Ja just det! På torsdag ska jag ju fira Malin eftersom hon fyllde 18 igår, och där bjuds det på thaimat för några av oss inbjudna. ( Middag för ett par utvalda personer, någon timme efter börjar ze party, som de så fint kallar det) Och innn jag är hos henne ska vi ha påskmiddag hos mamma. Fy fasen, vet inte om jag kommer äta något där, men det ska bli trevligt med hela familjen samlad.. Jag hoppas att hela familjen kommer iallafall. Micke med familj kommer ju, och Peter. Men om Jörgen kommer, det vet man aldrig. Men jag hoppas på det. Längesen man såg honom nu. Saknar hans urdumma skämt och påhittelser, som bara han kan komma på, och hans eviga tjat om att jag måste testa att ha fiskpinnar i brödrosten. Haha han är för härlig han, min bror. Alla mina bröder är härliga.

Jaja, ska sluta tjata..
God afton!

// Mika.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: