MIKA

2009-04-20
16:41:25

2009-04-20 ,the simpsons står för eftermiddagsunderhållningen.
Jajjemän, som rubriken lyder så kikar jag på The Simpsons. Vad som händer efter det vet jag inte, bara slappa skulle jag tro. Kanske pilla lite i Photoshop och se om jag får till nån snygg header hit, men vi får väl se vad som händer.

På tal om inget hade jag gärna velat se Änglar och Demoner, som har biopremiär den 13 maj.  Men vi får väl se om det blir av att dra sig till bion. När det väl är något bra finns det ingen som vill hänga med, så det blir antagligen att gå själv eller skita i det. Men det visar sig.

Jag vill ha filmtips dessutom,  så give me!

// Mika
Kommentar:
#1: Hansson

Den filmen verkar jätte bra och jag vill oxå se den :) Satsa på den helgen i Falun?

2009-04-20 @ 17:54:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: