MIKA

2009-04-25
00:53:16

2009-04-25 ( tio i ett på natten/morgonen )
Hejsan! Eftersom jag inte hann skriva just någonting innan det hann byta datum så skriver jag nu, natten till lördag.
Dagen var helt okej, dock hade vi vanliga lektioner, vilket gjorde dagen seg.
Efter skolan åkte jag hem till lägenheten, såg att mamma var där, och sen åkte vi på McDonalds, sen Rusta, sedan till Rättvik och fikade, sedan till Mora och handlade på Willys, och sedan släppte mamma av mig i Öje där Emily hade kalas.
Där åt vi tacos, skrattade och hade allmänt kul.
Kom hem ca halv tolv.

Nationella provet idag i Engelska A gick hyfsat, dock var det tråkiga ämnen att välja mellan. Skrev om hur jag använde datorn, och diskuterade med mig själv om ämnen som nedladdning, och om för-och-nackdelar om datoranvändning.
Kändes bra, men det var otroligt tråkigt att skriva om.

// Mika


If I don't make it,
Someone else will
Stand My Ground
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: