MIKA

2009-04-26
21:45:03

2009-04-26 ,hemma i lägenheten.
Hejsan..

Nu är jag hemma i Falun.
Dagen har spenderats hos min bror, som bjöd på våfflor, och sedan med att packa, duscha samt åka tåg och buss.
Min bror fick pengarna och ska beställa min West Coast Riot biljett imorgon, det blir super :D

Just nu sitter jag och halvglor på en Van Vetereen-film och lyssnar på Within Temptations låt The Last Time, på repeat.
Underbart. Sen blir det att sova.. I veckan ska jag göra en grundlig städning här hemma, och på torsdag efter skolan åker jag hem, då vi är lediga på fredag pga 1a maj.

// Mika

Now, I know it's the last time I have tried
to lift you up to make you fight.
Nothing is ever easy in life.
I can't change it if you don't have the will deep inside.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: