MIKA

2009-04-30
23:25:09

2009-04-30 ,i Malung.
Hejsan!

Nu är jag hemma hos mamma, efter att ha varit i Vallerås med min bror och hans famil, samt en hög med annat folk och hundar. Hade en otroligt trevlig kväll, kändes inte alls konstigt även om de som var där antingen var från 1 till 5 år, och från cirka 35-55/60 år ungefär. Blev hälsad välkommen av alla människor och blev trevligt bemött hela kvällen. Det är annat det än att vara med en massa fulla människor i ens egen ålder det. Jösses.
Började kvällen med att grilla, sedan åt vi, och herregud, det fanns mat åt ett helt kungadöme där, så nu har jag ätit så mycket att jag klarar mig tills imorgon eftermiddag. (säger jag nu som sitter och smaskar i mig Salt Pastiller som jag fick av min bror då han varit på Ålandskryssning och tänkt lite på mig och köpt en burk endast till mig. Mums!)
Ja efter att vi ätit så gick vi ut och tände brasa, och så tände vi sånna khom loy varmluftsballonger, vilket var mysigt.
Vid 22-tiden åkte vi hem, då barnen skulle sova.

När jag varit hemma ett tag knackar det på dörren, och Natalie, Yrsa och Ida Hermansson står utanför min dörr och frågar om det är fest hos mig. Då har de råkat misstolka vad Malin hade sagt, hon hade sagt att det var fest hos Micka ( Malins syster) men de hade trott att hon menade hos mig. Men ja, de hade fel, men det var trevligt att de kom och sa hej iallafall, även om det var en myckt kort vistelse, då de ganska snabbt gick dit den riktiga festen var.

Nu ska jag snart lägga mig i sängen tror jag, för jag är hemskt trött.
Ha en fortsatt trevlig Valborgsmässoafton!

// Mika.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: