MIKA

2009-08-06
19:16:57

2009-08-06
Hejsan ^^
Har inte skrivit på över en vecka, jag är väl medveten om det. ^_^
Alex har varit hos mig, och vi har myst massor. Förra onsdagen, då han kom hit, så myste vi mest, på torsdagen segade vi oss, och på fredagen åkte vi till Stockholm över dagen och gick runt lite. Både han och jag var väldigt trötta efter den dagen skulle jag tro, då vi gick upp 05.00. Men men ^^ På lördagen segade vi ännu mer, då vi var sega efter fredagen.
söndagen gjorde vi likadant, och inte nog med det, jag fick massa fina presenter av älsk som han köpt när han var i USA. Jag fick fyra halsband, ett armband, en nagelsax med nagelfil, kniv och kapsylöppnare i ett, tre nyckelringar och en Ed Hardy t-shirt. Jättefina saker. Hihi. Han är så söt min älskling. På måndagen var vi på stan en sväng, sen så åkte vi hem och beställde pizza via pizza.se, då vi fick pizzan hemkörd och allt. Hur smidigt som helst, rekommenderas starkt!
På tisdagen segade vi, igår gjorde vi samma sak, och igår var det också vår 19månaders dag. ^_^
Idag åkte älskling hem :( Inte kul. Jag åkte hem till mamma i Malung, och nu sitter jag här.
Humdidum.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: