MIKA

2009-08-10
21:33:04

2009-08-10
Hejsan!
Idag har jag fått hoppa in och jobba istället för en vän som heter Sander då han var sjuk. Jag fick plocka upp bröd på hyllor på Ica och Hemköp. När jag var klar på Ica var en i personalen vänlig nog att hjälpa mig att lägga alla lådor i kartonpressen, så det gick fort. När jag var på Hemköp så var personalen, speciellt en tant, skitsur och arrogant, och bläh, och sa till mig att jag såg ut som en sån där lat tonåring. Då sa jag åt henne att det inte är så konstigt att folk hellre går till Icaom hon sitter i kassan och är sur. Sen gick jag därifrån snabbt som attan då jag var klar med allt, och jag tror att hon blev väldigt sur på mig för att jag sa så. x) Nåväl. Sen har jag umgåtts med Malin och Therese en stund, sen umgicks jag med Christina en jättesnabbis innan jag var tvungen att gå hem.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: