MIKA

2009-08-18
19:52:11

2009-08-18
Hejsan!
Idag var det upprop i skolan, så nu har skolan börjat på riktigt.
Efter att ha varit där nån enstaka timme så var jag och mamma ner på stan och gick runt och så skaffade jag mig en tid hos optikern för att kolla min syn, fick tid nästa onsdag klockan 11.00. Vi åkte sen  till McDonalds och åt, sen handlade vi lite på Ica Maxi, och sedan for vi till Rusta en snabbis, och sen åkte vi hit till lägenheten.
Mamma stannade bara en liten stund, sen åkte hon hem till Malung. Efter hon åkt började jag packa upp alla mina kläder och så, och sen dess har jag suttit i soffan. Jag är så väldigt trött idag då jag inte somnade förrens nångång i natt, och gick upp 05.45. Blir en tidig kväll ikväll för mig med andra ord. Kommer somna fort som bara tusan.

Imorgon ska vi samtala med våra mentorer, och sedan har vi APU-information.
På torsdag ska vi leka med mediaettorna, vi ska dels bygga en drake. Vi får se hur det går.
På fredag är det vanlig schema dag, och då har jag först Fotografsk bild, sedan mentorstid, och sedan Textkommunikation. Spännande!

Nu ska jag fortsätta glo på Simpsons. :)

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: