MIKA

2009-08-19
17:55:08

2009-08-19
Hejsan.
Idag i skolan hade jag först ett samtal med min mentor Willi, han ville kolla så allt var bra med mig och vad jag hade gjort i sommar, osv osv.  Sen efter ett par timmar så fick vi APU-information från MP3orna, som sa att det är viktigt att söka i tid, göra bra ifrån sig och ta egna initiativ. Det falla dock ganska självklart för mig att man ska, men ja.

Efter det var skolan slut och jag gick nr på stan och skaffade mig ett nytt Bibliotekskort, köpte ett linne på JC som är väldigt skönt, samt nya band till mina halsband jag fick av Alex. De banden som var med var jättesköra, så jag gick in på Glitter och köpte mig två nya, lite mindre sköra band. Så imorgon ska jag allt inviga mina fina halsband. ^_^
Imorgon ska vi förövrigt leka med MP1orna, samt bygga en drake. Det kan ju bli spännande.
På fredag börjar det vanliga schemat, och jag ser fram emot det som bara tusan! :D

// Mika
Kommentar:
#1: Hansson

Haha en drake? :)låter faktiskt väldigt kul, jag farar för att vi måste gå nånstans i skogen igen -.-

2009-08-19 @ 19:42:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: