MIKA

2009-08-25
15:23:50

2009-08-25, Deltar i en tävling :O
Hejsan!

Idag har jag varit i skolan, och så har jag städat hela lägenheten. Det var skönt att få det gjort kan jag tala om :)

Jag satt och kollade på Fokis blogg, och där fanns en tävling där man kunde vinna vad man ville från gadgetgirl.se
Hittade lite saker jag hade velat vinna, dels för skojs skull, dels för att jag skulle behöva dem. Speciellt datamusen och hörlurarna. Mobiltelefonerna tyckte jag var lite roliga, är inte så jättemycket för Hello Kitty, men äh, lite coolt hade det allt varit att ha en Helly Kitty mobiltelefon, haha! Det hade varit roligt att vinna något av dessa saker.
Tävlingen var alltså på http://fokis.se/,  och jag valde dessa produkter:
Hello Kitty datamus, In ear hörlurar,Hello Kitty mobiltelefon och Sony Ericsson W995

Hade varit kul att vinna något av dessa, då jag aldrig vinner något annars.
Men vi får väl se, jag håller både tummar och tår. :)

Ha det så bra,  :)

// Mika
Kommentar:
#1: Anonym

hejsan!

Okej,förlåt för detta späm...Men jag vill tipsa dig om en blogg som heter http://jjuno.blogg.se

Det är inte bloggaren som skickat detta,utan en läsare..Och varför jag gör det,är för att jag älskar den bloggen.Det är en vettigaste,viktigaste & bästa bloggen jag läst.Hon skriver om självförtroende .Om en människa ska funka,så behövs självförtroende .Det är a-o i livet.

Hon skriver allt ifrån hur du blir säkrare med killar,till hur du kan stärka din kompis självförtroende .Hon kommer också ha intervjuer med några läsare,som varit mobbade eller haft anorexia..Gör som du vill,men du vet precis lika bra som jag att en sån hära blogg behövs,så det är ett vettigt beslut att besöka den.Tjejen som skriver den är värd en stjärna på blogghimmlen.



Tack för mig



( http://jjuno.blogg.se )

2009-08-25 @ 17:25:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: