MIKA

2009-08-26
20:12:55

2009-08-26
Hejsan!

Idag ahr jag varit i skolan till ca 16.00. Idrott först, helt okej, sen hade jag en håltimme från 10.00 till 13.30, segt som tusan, dock var jag hos optikern idag och kollade synen. Usch så blind man är, haha! Angelica var snäll och följde med mig dit.
Och jäklar vilket väder det är, det bara pissar ner regn, helt sjukt. Blev dyngsur bara av att gå från skolan till bussen. Usch!
Psykologi hade jag från 13.30 till 16.00, och vi hade jätteskoj! Vi håller just nu på med socialpsykologi, och dagens ämne var grupptryck, mobbing osv. Vi diskuterade olika saker samt gjorde en handlingsplan med åtgärder för att motverka mobbing. Psykologi är så grymt roligt, jag ser till och med fram emot läxorna!

Efter skolan så åkte jag direkt till Henny, och vi gick till en pizzeria nära henne. Och fy tusan vilken vidrig pizza! Jag åt inte ens en hel pizzaslice, åt mest kanterna. Hennys pizza var så fettig att det nästan gick att dricka hela pizzan. Jättevidrigt. Aldrig mer äta pizza på Pizza Venezia i Falun. No no no. Nåväl.
Nu ska jag fortsätta glo på Simpsons :)

Ha det bra!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: