MIKA

2009-08-29
19:25:15

2009-08-29
Hallå!

Idag har jag varit hundvakt åt min vän Christinas lilla jycke på förmiddagen, medans hon och hennes familj spelade på Gatufestivalen här. Dolly (hunden) var lite busig och bråkig de första två minuterna, sen så kröp hon innanför min munktröja och somnade där, och var där hela tiden. Jättesöt!

Gick hem efter att ha sett på en agillityuppvisning, och kom och tänka på när min brors hund Rick höll på med sånt. Han var så duktig. Nu är han dock gammal och stel och kan knappt springa, stackarn.

När jag kom hem så lagade mamma mat åt mig, och sen skulle jag lägga mig och läsa. Orkade dock bara läsa ett halvt kapitel, sen lade jag ifrån mig boken och tänkte vila. Men jag somnade, och vaknade upp drygt 2 timmar senare av att mamma kom in i mitt rum, samt att Sunni (min vovve) och Morris (min brors ene vovve) låg nästan på mig.

Oh, och vet ni?!
Min bror och hans flickvän har nu åkt till BB i Falun, så jag blir faster massa snart!
Jag är jätteivrig, och om bebisen kommer inatt ska jag nog åka och hälsa på dem på måndag  på BB om de inte hunnit åka hem, men det tror jag inte. Åh så spännande.
Ska bli roligt att se om det blir en flicka eller pojke. Jag chansar på pojke, de har ju två sen innan, och jag tror det blir en till. Men en flicka hade varit roligt också. :D

Nu ska jag fortsätta slöa, och ni får ha en bra lördagskväll!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: