MIKA

2009-12-03
19:24:40

2009-12-03
Tjoho!

Är hemma från Borlänge nu, har varit där hela dagen med Camilla och shoppat lite.
Hittade en julklapp till Alex bland annat, samt ett linne och nått till mig själv. Finfint.
Vi hade väldigt roligt, som alltid. Åt på McDonalds och sånt. Och jag har letat grillspettspinnar i trä runt hela Kupolen och Rusta, men inte en enda jävla affär har ju. Verkar vara en säsongsvara. Och Micke som ska ha kycklingspett osv på sitt kalas på lördag. Måste ringa och säga att jag inte hittade några, efter att jag fått prata med någon från Telia. Har nu plats 44 i kön, blööh. Kan inte skicka SMS, så vill få ordning på det.

Ikväll blir det att ägna sig till att sitta i soffan och se på TV. Kanske dricka lite te och så också.
Imorgon ska jag korrigera min naturkunskap, och gå ner på byn en sväng tror jag. Blir nog bra vad jag än gör.
Nu skall jag fortsätta se på Simpsons och hoppas på att det går fort tills jag får prata med någon från Telia.
Wish me luck.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: