MIKA

2009-12-06
18:49:17

2009-12-06, wtf

Hahaha, alltså. Idiotas. xD Jag har sålt mitt ostadiga svarta bord till Emma precis, och så skulle vi flytta hennes andra bord upp till hennes förråd. Då är det typ hyresvärden som har bytt lås på hennes förråd så hon kom inte in. XD Så vi fick frakta bordet till mitt förråd istället. De skulle fixa nånting i Emmas förråd förut, och de hade fått nyckel och allt, så hade de låst upp det, hängt det på dörren, det är sånna stängseldörrar, och tog ett annat lås och låste. Så jävla korkat, och hon har inte ens fått en nyckel till det nya låset. Haha. Idioter.. Aja.
Styrketräning fick man idag också.
Kommer ha fetaste musklerna om jag fortsätter såhär. Tss...  :P

// Mika

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: