MIKA

2009-12-06
17:51:23

2009-12-06
GRATTIS ! Till min älskade mamma som fyller år idag.
Hon fick en skiva av mig, och av bror och hans familj har hon fått en parfym, ljus och en ljuslykta där man kan byta ut bilder.

Är hemma i Falun nu, sitter och äter lite kyckling, bulgur och någon sorts risgrej från Panama som de äter till jul. Eller, Katinas familj iallafall. Det är russin i, och är kokt i kokosmjölk och nånting. Jättegott. Tog med mig lite mat ifrån brorsan då de hade massa över sen igår. Hihi.

Veckans planer är väl att jag ska plugga samhällskunskap, prov på torsdag, sen ska jag på tisdag till Borlänge med Henny och bl.a kika runt på Dollarstore osv. Ska försöka hitta en julstjärna på fot att ställa i fönstret. Lite julkänsla måste man väl ha, ;)
Ikväll blir det att kika på nya säsongen av Project Runay, sen tror jag det går någon film på 4an.


// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: