MIKA

2009-12-08
17:55:42

2009-12-08
Tjo.

Idag har jag jävligt ont i armen. I morse på bussen var både jag och Emma sura på bussen, eller på vägen, då det skumpade som fan, och då fick vi ännu mer ont i våra stackars armar.
Skoldagen började med text, sen idrott. 
I princip ingen var med på idrotten, och vår lärare var inte pepp på att idrotta, så vi fick se resultatet på provet som vi gjorde innan höstlovet. Fick G+/VG- wohoo! Sen fick vi sluta.

Gick runt på stan till klockan 13.00 för att vänta på Henny som skulle sluta skolan.
På stan hittade jag en julklapp till Alex från mamma också. Hihi. 
Henny och jag möttes på stan och sen drog vi till Borlänge, käkade på Subway och gick runt på Dollarstore, sen åkte vi hem.

Hittade en vattenkanna åt mamma, en liten liten julklapp till Alex, schampoo, hårinpackning, maltesers och en liten hårborste till mig själv. Men hittade ingen fin julstjärna på fot, tyvärr :(
Skall kolla på Claes Ohlsson på torsdag eller något. Blir nog bra
När jag kom hem så började jag städa, så nu är det fint här hemma. Har tänt massvis av doftljus, så nu luktar det gott också.
Nåväl.

Aj min arm :(

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: