MIKA

2009-12-09
22:46:36

2009-12-09, skenet bedrar.
Jag känner mig bara som en jävla börda för folk just nu. Känner mig jobbig och allmänt blä.
När jag pratar med någon känns det som om de tycker att jag är dum i huvudet, vad jag än säger.
Det är de där blickarna. Jag mår illa av dem.
Folk klagar på att jag är så jävla tyst hela tiden, men när jag väl öppnar käften tittar de på mig som om jag vore knäpp. Kommer det verkligen så jävla korkade saker ur min mun? Jag vet inte..
Om någon ändå kunde berätta för mig.

Just nu känns det som om jag vill lägga mig under ett täcke eller något och sova, och inte vakna upp förrens om en sisådär 10-20 år eller så. Åhj. Jag tycker inte om mig själv just nu. Jag hatar att jag är så jävla.. jag vet inte. Lättberörd är fel ord, för det har inte med saken att göra. Men känslig. Fast det stämmer inte det heller. Jag känner mig värdelös. Och osynlig.

Blä jag orkar inte med mig själv. Radera mig.

God natt...

// Mika.
Kommentar:
#1: Hansson

Skulle aldrig någonsin vilja radera dig. <3

2009-12-15 @ 11:56:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: