MIKA

2009-12-11
23:37:05

2009-12-11, jobb.

Kom hem från jobbet för ca 1,5 h sen. Var en bra kväll, hyfsat lugn, och så.
Satt och spelade kort med olika personer hela kvällen. Dock vann jag inte en enda gång. Fast det gör ingenting.
Huvudsaken är att man har kul.

Erik vann Idol. Han är en värdig vinnare. Å andra sidan hade det inte spelat någon roll ifall Calle vunnit heller, båda killarna är så grymt bra på vad de gör så det är sanslöst.

Min.. erhm.. far? ringde mig idag. Stupfull, babblade om att jag skulle få massa pengar i julklapp.
Dock håller han inte vad han lovar när han är nykter, än mindre när han är full.
Jag blir så less och arg. Folk som inte känner mig och så förstår oftast inte, men ja. Människor i min närhet förstår varför jag avskyr han så pass mycket som jag faktiskt gör. Jaja. skitsamma.

Imorgon ska jag sova och skriva på en artikel till Arenan tidningen. Blir nog bra.

Vi hörs.

// Mika

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: