MIKA

2009-12-19
21:25:21

2009-12-19, AAARGH!
Alltså.. Jag måste skriva av mig.

JÄVLA ÄCKELFYLLO! Fattar du inte att du bara är äcklig och jävla dum i huvudet? Du ringer bara när du är full, och jag vill inte ha något med dig att göra då. AAAH.
Jag har haft nog med alkohol i min närhet att göra. Du är så jävla lost i huvudet, visst, får pengar av dig då och då, men det är faktiskt inte DU som vill ge mig, det är din sambo, som du förstört så inåt helvete. I början när ni träffats var hon jättefin, nu ser hon ut som ett fyllo, precis som du. Men hon är vettigare än du. Åh.
Ge fan i att kontakta mig om du bara ska göra det när du är full. Kan du inte prata med din egen dotter när du är nykter kan du lika gärna låta bli. För jag orkar inte.

Finito!

// En jävligt pissed off Mika.

PS. folk säger att det finns de som inte har kontakt alls med sin pappa, så jag ska vara glad att han hör av sig.. Men hur kul är det att bli kontaktad av någon som inte ens kan prata riktigt, eller komma fram till något vettigt?
Just det.

DS.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: