MIKA

2009-12-24
20:08:47

2009-12-24, Julafton
God jul allesammans!

Folket åkte för en stund sedan. Dagen har varit superbra, med god mat och finfint sällskap.
Anthony och Alexander blev helt lyriska över alla sina klappar, det var väldigt kul att se.

Och jag trodde ju att jag inte skulle få några julklappar i år, eftersom vi sagt att vi skulle koncentrera oss på barnen i år. Hah tji fick jag, jag fick massa julklappar. På morgonen fick jag öppna ett paket, som innehöll ett natlinne och lite smink. Fick även ett kuvert med 50 pund i. Båda från min kära mor.
Sen har jag fått ett ljus, en tröja och en drakaskkopp som jag skall använda som ljushållare av Micke, Katina, Anthony, Alexander och Alicia.
Av mamma fick jag också två par skor och en väska. Bild kommer senare i inlägget.
Sen fick jag pengar av både Jörgen och Leif, och de pengarna skall in på sparkontot så jag har till en kamera.
Underbart, tack allihop för de fina presenterna!

Imorgon åker jag till Alex, och då blir det inget inlägg på ett bra tag. Jag får skriva ett jättelångt eller flera styckna när jag kommer hem den 6 januari istället.
Finemang!

God jul och Gott nytt år på er allihop, hoppas ni har en fin helg och fina kommande veckor.
Vi hörs!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: