MIKA

2009-07-11
22:13:42

2009-07-11
God kväll.

Idag har jag hunnit med att handla, baka tårta, läsa, sega samt vara på nån, ja jag vet inte, inflyttningsfest eller något hos en av Carros kompisar. Vi var bara där i någon timma dock, både jag och Carro var väldigt trötta, så vi åkte ganska snabbt. Innan hon lämnade av mig här hemma åkte vi runt byn och kollade på alla turister som är här för att vara på Dansbandsveckan 2009.

Dansbandsveckan är ett veckolångt evenemang med massa kända dansband på Orrskogen (vår folkpark, typ) och även uppträdande i parken mitt i byn. Nåväl. Det är äver 40.000 turister här den veckan varje år. Minst 30.000 av dem bor här under den veckan också, i hus som folk hyr ut, tält och en jävla massa husvagnar. Och så bor nog ett par stycken på hotellet också. Mycket folk är det, usch ja.

Nej nu ska jag sega framför datorn ett tag, sen ska jag sova!
God natt :)

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: