MIKA

2009-07-13
20:20:31

2009-07-13
Hejsan!

Är grymt trött, gick ut bland alla turister idag, och har till och med lyckats fynda 2 klänningar för 350 kronor totalt. Jag är bäst på att få saker billigare på sådana där knallar. Hihi. Var massa folk ute, och nu är jag helt slut, blir en lugn kväll.
Alex är nog i New York vid det här laget, den lyckosten. Saknar honom massvis redan, men men, är väl så när man är massa kär. Han är bara borta en vecka, så så farligt är det ju inte trots allt.

Nu ska jag fortsätta vara lat, lägger in bilder på klänningarna här under. Två till bilder finns att beskåda på min bilddagbok, där jag heter PerilousDisease. På länkar finns det en länk till den, och ja, bilderna ligger på den 13 Juli såklart.

Ha det bra :)

// Mika.


Inte direkt den bästa bakgrunden eller så, men hade inget bättre  ställe att hänga dem på :)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: