MIKA

2009-07-27
19:52:02

2009-07-27 ,hemma från shoppingtur.
Hallo!

Är äntligen hemma efter en lång dag med shopping tillsammans med min bror och hans sambo Katina.
Och vet du vad? Jag hittade faktiskt något. En hel hög med schampoo och balsam, en jättefin BH, ett flerämneskollegeblock till skolan, och tuggben till hunden och ja, det. Trevligt var det.
Efter  vi varit i Borläneg skippade vi Falun och drog till Insjön, där Claes Ohlsson ligger. Var där en snabis, sen åkte vi till Mora, där vi först var inne på Åhléns, där jag köpte blocket, och sen drog vi till Dollarstore, och tillsist till Ica Maxi.
Har varit en lång dag, men ändå rätt skoj.
Åh, jag var inne på JC i Borlänge för att leta efter byxor, och jag är ju inget större av sånna extrema stuprörsjeans. Gissa vad det första hon som skulle hjälpa mig att hitta ett par bra jeans letade fram? Jo, ett par extrem-tighta stuprörsjeans. Jag fick inte ens i foten i byxorna. Det var lite hemskt. Hittade inga bra byxor, men men, får leta vidare.

Nu ska jag fortsätta se på Simpsons..

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: