MIKA

2009-06-03
21:04:04

2009-06-03 ,kjol
Glömde nog nämna igår att min mor har köpt en kjol till mig på tradera.com La in den på minneslistan för att jag tyckte den var ganska fin, och hon ringde mig och var nästan hyper över att jag tyckt det, och som tur var så var det en köp nu-vara, så hon köpte den direkt, och blev jätteglad för att jag hittat en kjol jag ville ha. Tänk att man kan bli så glad över att ens dotter vill ha ett särskilt klädesplagg. Hon är söt min mor.  Mja... och varför skriver jag om det? Jaadu... Det vet jag inte, hade lust att skriva, men jag visste inte om vad. Och nu ska jag se på Hide and Seek som går på 6an.

// Mika

P.S

För den som är intresserad så är kjolen jag fått snarlik denna:
Bild på den riktiga kjolen kommer kanske till helgen, för då har den förhoppningsvis kommit

(bild lånad från odiumclothing.net)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: