MIKA

2009-06-04
16:48:54

2009-06-04
Hejsan.
Idag har jag varit i skolan, där vi först fikade på Johans lektion, sedan hade vi svenska en snabbis, sen kollade vi på en konsert, efter det hade vi matte som vi inte gjorde något på, och sen hade vi idrott, och då spelade vi brännboll. Brännboll är skoj.. Och jobbigt. Jag som är så pass otränad borde inte ta i så förbannat när jag spelar, men det är ju så roligt.
Men men, ibland får man lida, nu har jag asont i benen och höften ( höften hade jag ont i sen innan men nu är det lite värre), och är stel som tusan. Men vad gör man inte för att ha lite kul ibland.
Imorgon har jag sovmorgon fram till 10.50, och då har jag engelska, och då ska jag få göra ett gammalt nationellt Englska B reading prov. Spännande. Sen ska jag prata med Ernesto en snabbis för att få reda på hur det gick på mitt prov, sen åker jag hem till Malung och är hundvakt hela helgen..
hm..
Ja just det, efter skolan idag åkte jag hem och ja, sen dess har jag suttit och ritat. Var längesen jag gjorde det på fritiden nu, och resultaten blev väl helt okej för att det varit så lång tid  sen sist. Nåväl..

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: