MIKA

2009-06-07
13:44:31

2009-06-07
Hejsan.

Igår var jag som sagt med Malin, vi var hos henne en sväng, sen gick vi ner och åt pizza, och sen köpte vi glass .
Vi gick hem till henne igen och såg på en film som hette Killshot. Jag gillade den. Kom hem vid 00-tiden.

Idag sov jag till halv tolv, och sen dess har jag ätit frukost, och suttit framför datorn. Inte speciellt givande kanske.
Åker hem till Falun ikväll, och jag har bara måndag, tisdag och onsdag kvar sen har jag sommarlov.

Mitt sommarlov ser ungefär ut såhär:

Se pjäsen Toner från Svartåsen 14 juni
Vara hos Alex 18-26 juni
West Coast Riot 25 juni
Arvikafestivalen 29 juni - 6 juli
Fylla år 12 juli
Städa min brors hus obes. datum.
Guida Malin runt i Falun en dag i sommar.

Sen vet jag inte riktigt, vi får väl se :)

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: