MIKA

2009-06-08
16:23:10

2009-06-08
Halloj!

Är hemma i lägenheten efter en ganska slapp dag i skolan samt en tur på stan. Köpte mig ett par slip in skor som jag bara kan dra på mig lite snabbt i sommar, samt en deo från H&M men det var ju inte lika intressant direkt.
Imorgon är jag ledig, för jag och Emma ringde till vår svenskalärare och frågade om vi verklgien behövde komma imorgon, och det sa hon att det behövde vi inte, vilket är väldigt skönt, så kan man sova lite längre, samt jag har mycket tid till att städa hela lägenheten, och packa lite saker.
Kvällen ska jag tillbringa med Simpsons, Family Guy och nån/några filmer skulle jag tro. Samtidigt som jag sitter framför datorn såklart. Hm hm hm.

Nu ska jag fortsätta sega, vi höres.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: