MIKA

2009-06-09
12:23:04

2009-06-09
Halloj.

Idag är jag ledig, för jag och Emma ringde till vår svenskalärare och frågade om vi verkligen behövde komma dit, då det var vår enda lektion då vi båda är klara med både datakunskap och MPR. Så idag ska jag städa, ska börja om en liten stund, måste vakna lite till först. Otroligt skönt att få sova lite längre än vanligt.
Imorgon är det sista dagen i skolan. Jag tar med mig lite packning hem redan då, och på kvällen ska jag på Döls avslutning ( Döl är där jag jobbar någon gång ibland om de behöver extra personal osv. ) De bjuder på bowling så ska nog bowla lite med min bror, samt de säljer grillat kött, sallad och potatissallad för en 20lapp, så jag ska väl äta där också.

Oh well. Nu ska jag slappa lite till, sen blir det att städa.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: