MIKA

2009-03-21
23:52:48

2009-03-21, skötsamma barn.

God afton =)

Kom hem för ca 45 minuter sen efter att ha varit barnvakt till mina två brorsöner i ett par timmar.
De skötte sig prima och bråkade inte det minsta. De gick och lade sig 2,5 timmar efter att min bror och hans sambo hade åkt. Båda pojkarna var jättetrötta, så den mesta delen av kvällen gick åt att se på filmen The Diary of Ellen Rimbauer och Miami Ink, samt dricka pepsi max och äta chips som bror hade köpt för att jag skulle äta.
Det är riktigt skoj att vara barnvakt åt de där pojkarna, då de är så goa och skötsamma, de kramas med mig konstant och säger att de saknar mig när jag är i Falun. Tänk att man blir så glad av barn. Och i höst kommer det ett till. En liten bebis. Mysmys.

Imorgonkväll åker jag åter hem till Falun, och veckoplanerna är just inga, mamma kommer kanske nån dag, förhoppningsvis, sen jag åker hem på fredag och umgås lite med mor, åker åter till Falun på lördagen för att gå på en liten sammankomst hos en bekant vid namn Henny. Trevligt att få bekanta sig med nytt folk.

Nu ska ska jag fortsätta se på American Pie 2 och sedan sova.
God natt :)

// Mika.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: