MIKA

2009-03-28
12:34:04

2009-03-28
Hejsan.
Idag var det meningen att jag skulle åka hem till Falun igen, och gå på kalas hos Henny, men jag har blivit redigt förkyld, så jag stannar hemma hos mor istället.

Skulle färga håret med Manic Panic's blåsvarta hårfärg, och det blev bara misslyckat.
Dels för att jag inte hade ordentliga plasthandskar så det var krångligt att applicera, dels för att jag inte kunde ha glasögonen på mig så jag såg ju fan ingenting, och dels för att jag inte hade någon handduk att vira runt huvudet när jag väl hade applicerat skiten, så den fick inte vara i så länge, då mitt hår inte ville samarbeta med en knut på huvudet.
Så det resluterade i att min hårbotten blev blå, men knappt mitt hår.. Oh well.. lite smått grönblått i utväxten, men annars ser jag just ingenting.
Förutom på mina fingrar, armar, öron och nacke. och lite lite på pannan.. Yaay..

Oh well.. Vad ska jag göra idag nu då tro. Det får vi väl se..

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: