MIKA

2009-03-18
07:21:32

2009-03-18
God morgon, sitter här med solen skinandes utanför fönstret, och en kopp med honungsvatten, då min hals börjat bråka med mig. Det var härligt att vakna upp av solljus, men jobbigt ändå att vakna långt innan klockan ringde. Ska nog skaffa något jag kan sätta upp för fönstren så jag slipper få så brutalt ont i ögonen varje morgon.
Det är nästan 10+ ute i solen, och det är väl ett vårtecken bara det. Jätteskönt att få slippa snön, I tell you.

Idag blir det att ta tag i disken, och dammsuga. Bläää, vill inte, men måste.
Skönt att det snart är helg dock, då ska jag hem till mamma och umgås med henne. Mysigt mysigt :D

// Mika.
Kommentar:
#1: madde

strålande sol som ger en massa energi*allt bra idag?

2009-03-18 @ 14:04:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: