MIKA

2009-03-26
15:50:06

2009-03-26 ,filmkunskapsplugg

Japp, det är precis det jag håller på med. Har ju prov imorgon, och det känns som om det kommer att gå ganska bra. Jag hoppas det iallafall.

Har varit en helt okej dag idag, till och med matten gick superbra idag, då vi började med vinklar och sånt, och det kan jag minsann! Vad händer sen idag då? Hm, jag vet inte, sega, plugga lite till, osv.

Imorgon är det fredag. Då drar jag hem till Malung en snabbis, sen på lördag åker jag hit till Falun igen, för då ska Henny ha en liten fest hos sig, så täntke kika förbi och glo på folk. Om jag inte blir sjuk dvs, känner av förkylning som bara fan just nu, men jag hoppas innerligt att den går över. Det visar sig.

// Mika.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: