MIKA

2009-05-02
17:02:11

2009-05-02

God eftermiddag.

Idag har jag varit riktigt duktig. Gick upp vid halv tio och åt frukost, duschade och gjorde mig i ordning, sedan gick jag ner på byn för att gå in på Gesons Mode och Annas House för att jämnföra dessa butiker för ett skolarbete. Sedan gick jag hem och lämnade mitt block, och gick till Camilla. Vi gick till Ares skor, då Camilla skulle köpa nya sommarskor, och sedan satte vi oss i Grönlandsparken med några som Camilla brukar umgås med. Sen gick vi runt lite, och sedan köpte vi årets första mjukglass. Åh så gott det var! Sedan satte vi oss nån timme, sedan så gick jag hem, och började direkt skriva lite på mitt skolarbete, så nu ska jag bara skriva en analys och utvärdering, samt renskriva det jag redan skrivit. Det är lika bra man börjar på en gång med skolarbete, annars bir det bara liggandes. Jag slutar hellre tidigare på några onsdagar och har sovmorgon på några torsdagar, och känna att man är klar med det, än att låta det vara och få panik tre dagar innan deadline för att jag inte gjort någonting.

Och nu känner jag doften av grillkol. Idag ska jag och mamma grilla flintastek, majskolvar, samt äta bakad potatis och tzatsiki och beasås till det. Mums!
Nu ska jag slappa lite innan maten, sen får vi se om jag orkar ta tag i skolarbetet igen, eller om jag tar det någon dag nu i veckan.

// Mika.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: