MIKA

2009-05-04
21:11:39

2009-05-04 ,snyggaste cowboyen klipptes bort !

Ni såg väl på Färjan?
Såg ni den lilla snutten när en owboy med lång rock drog fram sin revolver?
Ja, för er som vet vad jag menar, så var det faktiskt min söta bror ni såg, haha. De hade tydligen intervjuat honom både fredag och lördag också, men de hade klippt bort allt, tyvärr. Hur kunde det slå så fel, han som var så fin i långrock, hatt och revolver? Oh well. Han kanske hade fått i sig lite för mycket att dricka, haha. Tur för honom dock att det klipptes bort, för nu kan han inte bli mobbad av mig ett bra tag. Trist för mig, kul för honom.
Ni såg väl busschaufförerna också? Då kan jag berätta attdet är faktiskt mina grannar i Malung. Massa Maungsbor, tjohoo!  Erhm...

Ge mig sommar och Alex! <3

// Mika.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: