MIKA

2009-05-25
18:36:54

2009-05-25 ,produktiva jag!
Hejsan.

Efter skolan, som var.. okej, så gick jag ner på stan en sväng, handlade lite bröd, åkte hem, och började skriva klart min uppsats om Ingmar Bergman, Victor Sjöström och Mauritz Stiller. När jag var klar med den så påbörjade jag, och avslutade jag uppsatsen om Internets Historia. Känns skönt, nu har jag bara en inlämningsuppgift kvar, och det är till svenskan, vi skall skriva en rapport om valfritt ämne. Jag valde Tutankhamun. Det ska vara inne på fredag, och jag har itne ens börjat än. Tänkte dock att jag skulle vara läskigt produktiv på svenskalektionen imorgon, samt skriva på den hemma, och renskriva den på svenskalektionen på torsdag. Om det blir som jag tänkt dvs.
Sen ska jag göra andra provdelen i filmkunskap nästa tisdag, och det känns faktiskt ganska bra, jag har fått papper att läsa på, så det ska nog gå fint. Idag gjorde jag även idrottsprovet, även om jag inte pluggat på det. Kändes som att det gick okej iallafall. Får jag IG så ska jag göra om det på måndag när jag har håltimma. Känns också bra.  Fick veta av Ernesto idag också att jag ganska säkert ligger på ett VG i mediekunskapen. Fy fan vad glad jag blev när jag hörde det!

Nu skall jag strax ställa mig i duschen, sen ska jag rosta mig nån brödskiva och blanda mig oboy, för det var så längesedan jag åt det sist. Sen klockan 19.30 blir det Simpsons och Family Guy!  Missa inte!

Just det, grattis till Henny som fyller 17 år idag, och grattis till Carro och Crille som firar sin 2-årsdag idag!

// Mika.

Ett av fotona som jag ska visa min bildlärare på onsdag. Tema vårtecken.
För att se fler foton jag tagit, kika in på
http://mongolikescandy.deviantart.com
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: