MIKA

2009-05-25
19:51:36

2009-05-25 ,stolt.
Alltså, just nu är jag så grymt stolt över mig själv, vilket jag inte varit på väldigt, väldigt, väldigt länge.
Vad jag vet har jag VG i bild och mediekunskap, och innan den ordinarie svenskläraren Hanna blev mammaledig så sa hon att jag antagligen låg på ett VG även där. Och i engelskan har jag ganska säkert ett MVG. Även i datakunskap känns det mycket lovande att jag har högre än ett G. Jag har också lyckats göra bra ifrån mig på inlämningsuppgifter och dylikt, och det känns riktigt bra. Det känns som om det kommer bli ett ganska bra betygsår för mig detta året. Ni anar inte hur skönt det känns. Att faktiskt få känna sig bra på något. Nu är det nästan så att jag längtar till utvecklingssamtalet på fredag morgon, så jag får veta lite mer hur jag ligger till. Det enda som känns halvlurt är idrotten, men jag misstänker att jag faktiskt har ett G där också, om jag har tur. Även om jag råkar ha IG där, så känns det inte som om det spelar någon större roll just nu.

Just det.
Snart är det sommar, och det betyder att jag snart igen kan åka till min älskade Alex. Jag längtar så mycket att jag nästan spricker!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: