MIKA

2009-05-26
16:15:58

2009-05-26
Hejsan.

Idag har jag varit i skolan, gjorde i princip klart rapporten på svenskalektionen, den skall bara renskrivas på dator och mailas in.
Sedan hade jag datakunskap, visade Pär min hemsida och han var nöjd med den. Renskrev uppsatserna till Ernesto, och gav dem sedan till honom. Hade ingen MPR för jag är klar med den, mih. Åkte till Kupolen i Borlänge men hittade fan inget.

Hm ja vi satt ju ute i solen igår på håltimmen. Det skulle jag aldrig ha gjort. Mina armar kliar som fan. Jajjemän, Soleksem ftw.. Not. Jag avskyr att inte kunna vara ute i solen utan att i princip direkt bli röd och börja klia mig. Fan.
Varför skulle jag bli allergisk mot solfan för, jag som behöver färg på mig för att inte se ut som ett lik? Maaah.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: