MIKA

2009-11-01
20:51:40

2009-11-01
Hejsan.

Nu är jag hemma i Malung efter drygt en vecka hos Alex. Det har varit en underbar vecka med mys, bio, Ben&Jerry's och avslappning. Imorgon ska jag börja min praktik, vi får se hur det går. 

Eftersom jag inte har något vettigt att göra så får jag väl skriva om vad jag och min älskling gjort i veckan.

Lördag 24/10

Idag kom jag dit och vi åkte direkt hem till Alex och myste massa bara. Finns inte så mycket mer att säga om lördagen.

Söndag 25/10

Idag skulle vi egentligen ha gått på stan och glott på människor utklädda till zombies, aka Zombiewalk, men det regnade massa mycket så vi struntade i det, vi ville inte riskera att bli sjuka. Så det blev mys hemma istället.

Måndag 26/10

Idag var vi på stan och gick runt lite, köpte filmen Min granne Totoro på Sci-Fi Bokhandeln. En av mina favoritfilmer faktiskt, hihi.

Tisdag 27/10

Minns inte riktigt vad vi gjorde idag, tror att vi bara var hemma eller så var vi på Wizard Games, där Alex brukar hålla till och spela. Jo så var det nog. ^^

Onsdag 28/10

Idag var vi på Gekås, aka Ullared med Alex's mamma och morföräldrar. Det är verkligen hysteriskt där inne. Massa folk som kör på en med kundvagnar. Herregud säger jag bara.
Där köpte jag fakiskt lite, fast ja, inte så mycket till mig själv. Det blev en plattång, en datamus och ett par raggsockor till mig själv. Sen köpte jag present till Peter som han ska få när han fyller år, sen köpte jag lite saker till barnen. Vi var där från ca 9-9.30 till 12-13tiden någongång, och jag lovar er, det räckte mycket väl. Sen åkte vi hem och resten av dagen var vi helt utslagna allihop.

Torsdag 29/10

Idag var vi på Wizard Games igen, sen gick vi på bio. Det blev Zombieland, och jag tyckte den var riktigt bra. Rolig och lite halvläskig ibland. Eller, inte läskig, men man hoppade till nån gång ibland, haha.

Fredag 30/10

Idag så var vi på Frölunda Torg och kikade lite då de gjort om massa där, sen gick vi och hyrde filmen The Haunting in Conneticut. Kan säga att jag skrek till då och då. Men direkt efter det började jag skratta eftersom jag blev så rädd, haha.

Lördag 31/10

Idag gick vi upp tidigt för att Alex skulle på turnering, så där var vi ett par timmar, sen åt vi baugette med några han känner, och sen åkte vi och köpte tillbehör till varm choklad samt Ben&Jerry's, sen åkte vi hem och myste, och såg på Beowulf som jag hade med mig. Sen sent på kvällen så kollade vi på filmen Little Nemo på youtube innan vi skulle sova.

Söndag 1/11

Idag åkte jag hem :( Hade hellre varit hos Alex mycket längre. Förhoppningsvis ses vi snart igen, vid jul/efter jul någon gång. Vem som åker till vem vet vi inte än dock.


// Mika
Kommentar:
#1: hansson

Kul att du hittade filmen! :) och du verkar att ha haft en bra vecka? ^^

2009-11-09 @ 18:30:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: