MIKA

2009-11-13
12:45:55

2009-11-13

Tjo.

Glömde skriva något igår märkte jag nu. Hade lång dag, från 9-20. skulle egentligen på en fotografering till en familj efter 20-tiden, men de avbokade, som tur var. Hade nog inte orkat vara med så sent, hehe.

Idag har det varit en kort dag, har pillat på lite bilder, det har kommit ett par och deras ene son och kollat på bilder de fått tagna på sig förut, och sen har jag och Ida varit ute och gjort lite ärenden, sen skjutsade hon hem mig, då hon skulle äta lunch med sin sambo, sen hämta sin son på dagis osv osv.

Ikväll ska jag jobba, blir nog bra. Kanske, såvida det inte händer något jobbigt då det är Fredag den 13:de idag. Spännande. Imorgon fyller Peter år, så ska väl dit med present och så, hihi. Han kommer gilla den big time, muaha.

Nej, nu sitta och dega lite, sen hoppa in i duschen, och sen.. ööh. Ja.

// Mika

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: