MIKA

2009-11-17
18:41:28

2009-11-17, medverkar i en tävling.
Tjo!

Jag kikade in i Fokis blogg, Fokis.se, och såg att det var en tävling där man kunde vinna en iPhone med valfritt skal, så jag tänkte medverka, och se ifall jag skulle kunna vinna något för skojs skull. Provade min brors iPhone på jobbet i fredags, jösses så smidig den är. Kul spel fanns det, och till och med recept. Perfekt om man har dålig matfantasi, haha. Tävlingen är alltså på Fokis.se, klicka >>Här!<< för att komma till henne.

Man fick välja ett valfritt skal, det man tyckte var finast, och det jag tycke mest om, av alla coola skal, var detta. Fint va? Ja, vi får allt se om man vinner något eller inte. Första pris var alltså en iPhone med valfritt skal, andra pris (som tre personer skulle få) var ett par hörlurar. Man gråter ju inte ifall man skulle vinna ett par sånna heller så. Vi får väl se hur det går =) Wish me luck!

// Mika
Kommentar:
#1: sannie

mainstream - frågestund på min blogg. shoot!

2009-11-18 @ 09:03:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: