MIKA

2009-11-28
19:53:33

2009-11-28, mätta och belåtna.

Nu har vi ätit, segat osv osv. Mätta och belåtna blev vi båda två.
skall snart hoppa in i duschen, sen funderar jag på att göra mig lite te, och packa de grejer jag ska ha med mig imorgon när jag åker hem till Falun igen. Segt att åka tillbaka till skolan igen då vi i princip inte ska göra någonting nytt eller så. Nåväl. Hoppas nästan att vi får läxor osv, så vi faktiskt har något att göra, så tiden går fort tills jullovet börjar. På måndag har jag sovmorgon till 12.10, men ska till skolan tidigt och hålla på och redigera lite bilder och så tänkte jag. Ska ju ha hantverkare hos mig hela veckan från 07-16. Drygt när man har sån vecka som man har.

Måndag = börjar 12.10, slutar 15.00. Therese fyller år.
Tisdag = Börjar 08.30, slutar 12.15.
Onsdag = Endast en lektion mellan 08.45 - 09.45. Micke fyller år.
Torsdag = Studiedag, dvs ledig.
Fredag = Börjar 08.30, slutar runt 14tiden. Åker hem efter skolan.  
Lördag = Kalas hos Micke.
Söndag = Mor fyller år, åker hem till Falun.

Japp. Åh. Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på resten av onsdagen eller hela torsdagen. Hmm. Vi får väl se vad som händer och sker. :)

// Mika

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: