MIKA

2009-11-28
15:52:51

2009-11-28
Tjolahopp.

Igår såg jag att jag haft 19 unika besökare här på bloggen. Lite kul faktiskt, det låter väl inte så mycket, men det är mycket för att vara en så. Jag vet inte, personlig, halvtråkig blogg som mest är intressant för familjemedlemmar. Och idag har jag hittills haft 11 unika besökare, och jag håller på med dagens första inlägg. Kul kul.

Idag har jag inte gjort mycket vettigt, sov till halv ett ungefär, sen segade jag ett tag, slagit in lite julklappar, varit med mamma till Mickes hus och släppt ut deras hundar så de fått kissa och så, och nu håller jag på att leta julklapp till min Alex. Det är så svårt, vet inte alls vad jag ska köpa. Någon som har något tips? Han har fått mycket tröjor på sistone, så ska försöka att hitta något som inte är kläder, kan ju bli lite småtråkigt i längden kanske. Hihi. Så har ni något bra tips, så säg till ^_^.

Ikväll ska det inte hända mycket, se på Eragon på fyran klockan 21.25 är det enda jag planerat.

Jag funderar på att göra en ny header till bloggen, men vet inte riktigt hur den ska se ut. Får nog göra lite olika alternativ tror jag. Det kanske man kan sysselsätta sig med idag. Vi får se.

Nu ska jag ägna mig åt filmen Prinsen och Jag som även den går på fyran.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: