MIKA

2009-11-30
22:00:36

2009-11-30, bildredigering
Haha, det blev inget mer plugg. Det är istället lite bildredigering på G, bror med familj har bestämt sig för lite bilder de ville ha så. Men jag tror jag ska avbryta redigeringen en snabbis för att ta en snabb dusch. Men sen blir det back to editing igen. Och jag ska lätt skaffa mig en ritbräda/ett ritbord/wacomboard när jag får råd till. Just nu håller jag på att spara mina pengar till Londonresan. Det är bestämt nu, den 26 december åker vi, jag, Alex, hans pappa och någon mer som hans pappa ska ta med sig, tror jag. Skoj ska det bli. Ser fram emot det. Och jag missar inte julafton hemma heller.
Bra bra. Nej, duschen var det.

Brb!

// Mika

Btw, fasen vad jag blivit aktiv nu när jag fått fler besökare. Hihi. ^^
Kommentar:
#1: Micke

De e bra redigera skiten ur bilderna =)

Himla fina kort du hade tagit btw

2009-11-30 @ 22:31:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: