MIKA

2009-11-30
17:35:59

2009-11-30
Tjo!

Första skoldagen idag efter lov och APU. Började egentligen 12.10, men var i skolan redan 8.30 eftersom de där fjärrvärmefolken skulle vara där tidigt. Ida i Mp2b joinade mig med att vara tidig i skolan. Fast vi var inte bara i skolan, vi gick och käkade på McDonalds, sen gick vi till Ica Maxi för att jag skulle ha Full Strike Juice.

Haha, när vi står i kassan på Ica Maxi så får vi visa legitimation för at tköpa den där juicen. Jag ropade rakt ut: Ska du se leg för att vi ska ha juice? Kassörskan tittar på mig och säger: Är det juice?
Ja, svarar jag. Titta på burken. Hon tittade på den och konstaterade att det faktiskt var helt vanlig äpplejuice. Haha. Men likt förbannat fick vi båda visa legitimation. Haha. Nåväl.

Hade bara naturkunskap och samhällskunskap idag. Jag vill strypa min naturkunskapslärare.. Bläää. Hon är en riktig pain in the ass faktiskt. Hon skriker när hon pratar, artikulerar överdrivet mycket, och tror att vi stackars medieelever är 3 år. "Eftersom ni är medieelever gillar ni väl inte prov, så nu ska ni få RITA lit, det är väl bra för er kreativa människor. Rita rita rita, och gör en fin plansch med information om ekologi."  Alltså snälla, du kunde ha gett oss ett vanligt prov iallafall. Aja.

Nu sitter jag här och käkar vårrulle och ser på Förkväll, vet dock inte varför. Ikväll ska jag börja lite med naturkunskapsuppgiften, som visserligen ska vara klar den 18 januari, men äh, jag ska få bra betyg i naturkunskap, hur mycket jag än avskyr den där skrikiga grobianen till lärarinna.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: