MIKA

2009-10-03
16:14:25

2009-10-03
Hello.

Idag har jag inte gjort något vettigt, sov till 11, gick pp och såg att bror Micke och de två äldsta barnen Anthony och Alexander var här. De och mamma satt och spelade spel, och ja, Anthony och Alexander vann i varsitt spel. Pappa och farmor vann alltså ingenting, höhö.
Har även försökt fotografera hundarna när de leker för en rörelseuppgift i fotografisk bild, men det gick inte som jag ville. Jag är ganska oteknisk när det gäller systemkameror :( Sug att de inte lagt i instruktionsboken i kameraväskan, så man kan läsa sig till alltihop. Nåväl. Har laddat ner en gratis manual på engelska, så ska se om jag fattar något så kanske jag kan ta kort lite senare.

Nu vankas snart lite mat, fläskfilé och potatiskroketter med beasås. Mums. Blir nog at gå och hyra en film eller något sen också. Vi får väl se. Eller går det någon bra film ikväll på TV?
Någon som vet?

Hm oh well. Läsa Nikon D80 manual var det ja.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: