MIKA

2009-10-06
19:32:53

2009-10-06
Hallo!

Idag har jag varit i skolan, hade textkommunikation och idrott.
Hände väl inte så mycket på någon av lektionerna, på text satt vi mest och gjorde sånt vi inte skulle, t.ex skratta åt varandras texter och skratt, haha.
Idrott, ptja, jag, Ella, Matilda och Emil var "ute och gick" Fast vi var mest vid några bänkar. Eller.. Vi gick ju en liten sväng i skogen, men ändå. Haha.

Åkte hem efter idrotten, och började rensa min frys på massa gamla rester som jag ändå inte kommer äta.
Sen började jag diska och ha mig, plocka undan lite. Sen gjorde jag lite samhällskunskap och psykologi.
När jag blev klar med det så satt jag bara, och har gjort det tills nu. Haha. Kul liv.

// Mika
Kommentar:

Superfin blogg, men min är också snygg. Kika gärna in, hoppas du får en strålande dag.



Allt bra med dig ?



Kraam!

2009-10-07 @ 13:05:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: