MIKA

2009-10-09
22:37:36

2009-10-09
Halloj!

Idag har jag varit i skolan, haft fotografisk bild, mentorsgrupp och testkommunikation.
Dock tyckte jag inte vi gjorde speciellt mycket vettigt under någon lektion, men det gör inte mig någonting, då jag varit grymt trött idag, eftersom jag sovit dåligt, aft mardrömmar osv. Men men.
Bussresa hem, sen har jag suttit i soffan och ätit pizza samt tittat på Idol med min mor.

Haha ja just det, köpte ju nya skor i måndags, och  har använt dem sen i onsdags. När jag tagit av mig dem nu när jag kom hem, så lägger sig ena hunden Ronja på dem, så nu är de platta och alldeles håriga, haha.
Så sött..
Fått en ny vinterjacka också, en sån ull/bomullskappa. Jätteskön!

Hm. Åter till Idol.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: