MIKA

2009-10-16
09:30:47

2009-10-16
Halloj. Sitter i en liten grafsal i skolan och har precis gjort fotoprovet. Gick rätt bra tror jag, förutom ett par frågor jag inte förstod ettdyft av, då vi inte ens fått lära oss någonting om just det, eller läst om det i boken. Men men, får nog godkänt iallafall, hoppas jag.
Snart ska vi redovisa bilder, och jag har inga bra bilder alls, eftersom ljuset ute inte var min vän när jag skulle ta kort.. Men men. Så är det väl.
Efter denna lektion är det lunch, sen mentorstid, sen text, och mitt i textlektionen kommer jag åka hem eftersom jag jobbar ikväll. Jag har en bra lärare som accepterar att jag måste åka tidigare, och oftast brukar vi alla får sluta mycket tidigare än vad vi ska. Skönt!
// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: